• polderprutser@feddit.nl
    link
    fedilink
    English
    arrow-up
    2
    ·
    1 年前

    Voor mij een zwarte koffie zonder stroopwafel aub. De stroopwafel mag er wel los nog bij (en dus niet in de koffie haha snap je hem, wat een spraakverwarring zeg).